sobota 26. ledna 2013

Rimmel match perfection SPF 18


Milí čtenáři,


Dneska bych se s Vámi chtěla podělit o recenzi výrobku který jsem si moc oblíbila ikdyž- všechno má své klady i protiklady. Takže bych Vám o tomhle produktu chtela něco povyprávět. Jedná se o make-up, který je v poslední době celkem oblibený nejen u mě ale i u ostatních jak anglických tak českých blogerek - youtuberek.Jedná se o lehce až středně krycí make-up který má v sobě SPF 18 takže je fajn i na léto, což asi každý v létě nějakým tím SPFkem nepohrdne. No, krytí mi na zimu vyhovuje jelikož se mi dělají jen menší přehlédnutelné pupínky na čele a to je všechno takže krycí schopnost má podle mého tak akorát. Teď příjde na řadu konstatování barvy tohoto make-upu. Když se na tu skleničku která má ze vším všudy 30 ml/1 fl oz, podíváte v drogerii nebo doma na pořádným světle uvidíte nádhernou světlou barvu která se hodí skoro pro ty nejsvetlejší bledulky - jako já. Jenže jakmile tu barvu schwačnete (trošku jsem si to počeštila) tak uvidíte ten sekundový přechod barvy z krásně světlé na tmavší - ano, make-up zoxidoval. Jediné co nemám ráda, když make-upy oxidují a zrovna tento to musí dělat. Why? No nevadí, každopádně mám moc ráda ten finish kterej to dá mé pleti, a to jak nádherně nenásilně voní o tom taky nemluvím, totiž všechny make-upy od Rimmelu (asi) voní krásně. :) Což nevím jestli je to pro někoho plus nebo mínus ale me to osobně nevadí, mě to zpříjemní den, ale ne všem to může vonět samozřejmě. Jinak mám ho už asi měsíc koupila jsem si ho v akci společně s bází za 249,- takže doufejte že ji tam ještě mají a utíkejte se na ni kouknout do drogérky, určitě i ta báze stojí za to, ale to zase v jiné recenzi. :) Takže se mějte krásně a tady je pár fotek na "first impression", prosím:



Žádné komentáře:

Okomentovat